Jag är bra

Jag hörde hur dörren smällde igen och jag visste att mamma å pappa skulle gå ut och gå..

Vafan tänkte jag och rusade upp ur sängen ( där jag satt å spelade Zelda) slet på mig första bästa bekväma kläder jag hittade och sprang efter dem.


Vi gick Fjärås slingan och stötte på en Älg ?! Den var grymt stor, jag tror farsan blev rädd.. När han fick syn på den kom ett oväntat "heej" med pip röst ur honom,

När vi gått slingan, fick vi för oss att gå ännu längre så vi fortsatte gå över bräckan och ner vid vägen vilket bara den slingan ligger på 9km, jag sprang dem ca 5 sista, jag är stolr över mig själv, känslan var hur go som helst!


Förövrigt har jag inte rökt sen i lördags, just nu är jag feting sugen på ett glas vitt! Mm..


Hörs senare =)


Kommentarer
Postat av: Angel

Jag hade lätt stannat inne och spelat Zelda istället , Zelda = <3



Sluta röka är jobbigt >_<

2009-06-19 @ 02:00:17
URL: http://Nattislove.bloggspace.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0