PEACE&LOVE 09 gonna be the best!

Nu är jag nästan färdig packad och klar!

En stor fet skidbag som är 1 kvadrat meter bred och en kvadratmeter hög! Shaise hur fan skall jag orka bära den imorgon?!

Fick halvt ryggskott när jag skulle bära den från köket till hallen, och då är jag ändå inte färdig packad,

Har en brassestol, 2lock öl och lite små stuffs kvar.

Det är roligt, för man får heltiden reda på fler och fler folk som man känner som skall dit, jag hoppas på det bästa nu, vädret skall vara strålande hela veckan till och med, och sjukt mycket goa band! Skall bli överviktigt roligt!

Nu skall jag sova för skall upp om 3½ timme för att åka till gbg fixa öl och sen sitta på en buss i 8 timmar mot Borlänge tillsammans med Alex! Å vi kommer få skåde Tommy lee! The sounds! Alice in videoland, Lykke lii och många många grymt bra band!


Erik Hassle ser jag sjukt mkt fram emot !

 
Well C yaa! Hörs om en vecka SMACK SMACK SMACK


Kommentarer
Postat av: Jonas

Erik Hassle is da shit ;D

2009-06-24 @ 08:57:20
URL: http://mrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0