Piss och löv säger jag bara!

Jag säger som Alex, Vad i helvete gjorde vi ?!

Matade ryssen med vodka, hade fyllesex på en turnébuss takk, hade lerkrig, skämmdes å garva sönder oss å det feta offret som vi mölade med bajs, duschade i T-röd hade snopp brottning, sushi käk, pattknullade Pattfia med cappuchino glass, Sållde frida mot knark, drack piss, garva åt bruden som simmade in i bajamajan och åt skit, Skrek mig hes på lykkeli sög på massa bröst och drack så in i helvete mycket, fick stryk av frida, svettades som ett djur, Frida decka på bajamajan och hade massa "ärr" i hela hövvet haha

Missade tha sounds å dränkte mina sorger i alltmöjligt vad alkohol heter spydde ravioli på vid chokladfabriken

Men jag mår endå så jävla sjukt bra!

Bussresan tog 9-10 timmar för chaffisen kunde inte vägen till göteborg, jävla pissluder!


Kommentarer
Postat av: A

you're the best anyway!

2009-06-28 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0