ZELDA världens bästa spel!

Jag skjuter på simningen som jag gör med allt annat,

Den enkla vägen är alltid "bäst".. haha så nu har jag rotat igenom hela garaget och hittat 2 flyttkartonger fulla med nostalgi!!


Super Nintendo, Nintendo 64, Plastation och många andra konsoler, jag tänkte sätta mig ner och nuta av lite gammalt hederligt Super Nintendo nu!


 

Dem gamla Zelda spelen får mig nästan att börja lipa, Det framhäver sån ruggig nostalgi, det är nästan så man känner lukten, känner känslan och lever sig tillbaks i det förflutna, Det får mig att både bli glad och ledsen, Tiden går ju så otroligt snabbt.


Nej jag sparar allt filosofisnack till en annan gång! För jag om någon har en hel del Filosofi att dela med mig Höhö.


Berättar senare hur grym jag är på Tv spel

Må Gott


Kommentarer
Postat av: Eric

Zelda - lätt mitt favorit spel också! Link to the Past på SNES och Ocarina of Time på N64 är helt klart bäst..kan dem spelen utantill :)



Kolla in min blogg vettja, men den är inte särskillt rumsren :P



6ingbg.blogspot.com



// Eric

2009-06-17 @ 14:32:56
URL: http://6ingbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0