En sjuk bekännelse

Hade jag vart lika rik som Elvis hade jag legat på bora bora nu, solat med min nya gnistrande skalfasad, njutit av en fet Flawless drink och lyssnat på Beautiful



Dagens samhälle styrs så fruktansvärt mycket utav media, Media riktar först och främst in sig på ideal, Idealet är idag långsmala kroppar med muskel konturer med Hollywood leende och perfekt hy.


Det är allt fler och fler som gör ingrepp för att komma närmare idealet,

Och just det där vet jag inte alls vad jag skall uttala mig om,

Ta tex. Ashley Simpsons, hon opererade sin näsa pga. av en knöl, hennes operation lyckades och blev bra, sen finns det dem som gör ingrepp som endast byter ner sig.



En sjuk bekännelse

Jag har själv ett och annat jag skulle vilja fixa till, dock är jag livrädd för att jag skall sluta som mister Jackson och behöva leta efter mina kroppsdelar som trillat av.

För risken är väll ändå den att får man nys på att det går att justera sitt utseende börjar man genast finna små komplex att ändra på vilket i slutändan leder till ett helt galen olikt utseende än det ursprungliga.



Jag skulle vilja fixa följande


1: Näsan (en smalare och minde köttklumpig näsa)

2: Skalfasad ( ett Hollywood leende är top of perfektion)

3: Kindbensinplantat (mest för att det är något som satt sig på min hjärna)


Dock skulle jag aldrig få för mig att förstora läpparna, det är faktiskt något jag inte förstår mig på. Haha jag har iof ingen rätt att T-uttala mig efter att ha pladdrat på om både det ena å det andra jag själv skulle vilja göra, jag är en lika dan kålsupare själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0