Fashion

Matte Nationella idag, jag är ledsen för min egenskull, men jag satt å kunde inte sluta skratta inombords, jag suger verkligen på allt vad skolan heter.. Eller jag har snarare satt mig i en grop så djupt att det är för tungt att ta sig upp, och mitt i allt det dåliga hittar jag Bella i samma djupa grop, och någonstans finner vi båda 2 glädje!


Jag å Bella kommer för sent till Matte nationella, vi hinner knappt få proven utdelade förens Bella reser sig upp viskar i mitt öga, Good luck Freddie im out, och tar ett par skutt ut från salen och stänger dörren efter sig, jag kunde inte sluta garva och det är skrattet som dräper min "kunskap" jag gav upp och gick ut jag med,

Vi drog till mammas salong drack kaffe tjöta och hade lite selfbeauty tid!


Sen var tiden inne för min mormor att börja vår plantera och be om bär hjälp visst ställer jag upp, mysigt som alltid åker jag å mormor runt i lilla kungsbacka och upptäcker nya fynd varje gång, vi fick till och med planterings jord för 40 kr billigare än väntat. Vi åkte hem för att plantera, fika och umgås, Kul.


Sen spenderade jag lite tid med syster mor å far på kungsmässan i kamp om att hitta den perfekta hip-hop RnB tröjan till min systers dansuppvisning på söndag. ( btw vi hittade den aldrig)


När jag kom hem stoppade jag in min systemkamera i min garderob, stoppade en päls på mitt huvud å tryckte på självutlösande, jag måste medge att jag gillar bilden!


Förövrigt går jag under om Edie nu dör å nästa avsnitt, KUK på David..




Kösss

Kommentarer
Postat av: emeliewehl

Hihi fick mig ett skratt till mattenationella provet inlägget. För jag känner verkligen likadant och var själv på väg ut genom dörren, men satt istället och gnuggade huvudet i 1½ timme, i hopp om att något smart skulle komma från min lilla ärthjärna. Ett riktigt IG barn är jag. Varför svarar du inte ? :( PÖsssss

2009-05-14 @ 22:18:55
URL: http://wehlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0