God bless Kristi himmelsfärd

Då är man ledig veckan ut, gött får jag säga. Idag hade Axel Dahlsmo fixat kungsbackas uteliv till ett mer studentvänligt uteliv, åldersgränser var sänkta och inträder var reducerade (för vissa)

Dock var det inget som jag tidigare tänkte mig gå på med tanke på att bussarna slutar gå så pass tidigt på vardagarna. Någon gång runt 23:30 får jag ett samtal från Andreas, någon man inte hört av på länge, impulsivt erbjöd han sig om att skjutsa mig till Kungsbacka fram och tillbaks, vilket jag inte kunde tacka nej till.

Ca 00:05 rullar han in på parkeringen och färden tar fart. Det blev en å annan öl mycket glada studenter och trevliga möten.

Tack för en go kväll



Hey skabbig banan haka, Jag bjussar på det så att säga !
God bless öl och typ as kass webbcam?...


Kommentarer
Postat av: JNK

Haha, det där är väl fan ingen bananhaka?



SV: När du tar "Bädda in" på ett youtube-klipp så får du ju en kod som du sen klistrar in i HTML på bloggen. Men innan du trycker på "Uppdatera" så ska du ända, där det står "height:", till 25. Det finns i början och i slutet av koden. Då får du bara själva spelremsan, eller vad man ska kalla den.

2009-05-21 @ 13:46:18
URL: http://jnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0