Lördagen

För 3 minuter sedan satt jag på toan för att lätta på trycket en aning, å vad får jag syn på då ?

Jo en liten fästig som har picknick på mitt lår ! Där fick han/hon/den/det inte vara lång varad, jag sa lite tyst på fästingspråket till honom att man skall gå hem när det är som roligast sen slängde jag honom i toan och spolade.


Förövrigt var gårdagen ganska så skön får jag säga, Jag och Deji fick joina max och hans vänner på södra vägen i ett schlagerparty med små roliga gissningstävlingar. Fäbojäntan var där, och det var trevligt någonstans i mitten av melodifestivalen springer vi och möter upp Bella för att senare dra i oss ett par glas vitt på Dejis balkong ! Mm bloodddddy good damn balkong.


Jag vill bara påpeka att det sög att han norska nissen vann, ful var han också jävla fiolfjant.

Well well vi tog vårt pick och pack och drog till Gretas! Det var trevligt förutom att mitt bankkort uppdaterades av SEB i ca 30 minuter och var under den tiden inaktivt och full å dum tror man att man blivit länsad haha.



Andreas Deji Bella och Freddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0