Sommaren är här!

Det är helt underbart, den efterlängtade sommaren är här !

Imorse hade vår granne husvisning, Och så kom ett par som inte var snyggast i stan direkt och självklart klämmer mamma in en å annan kommentar.


Åhhfyfan.... Dem där vill man ju inte ha som grannar
( sen sprang hon å öppna både dörr å fönster å börja skrika med polsk brytning )
"åhh fyfaan helvete jävla fitta jag skall döda dig, jag har pistol" .
Då var det fixat, Ingen vill ju ha ett polskt psyco till granne,
sen vart hon nöjd. Hahaha


OBS!! Hennes citat är intern skämt och kommer från Grannfejden.


Sem gav jag mig iväg till kungsbacka å träffa Emma å Lisa, vi drog till rumpan och inveg sommaren med 2 pina colada och 1 wite russin



KVINNOR OCH MÄN!
NJUUUUT FÖR DET ÄR FAN DET ENDA JAG GÖR NÄR JAG LYSSNAR PÅ DENNA!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag ÄLSKAR Nina!

2009-05-31 @ 19:31:37
URL: http://noyoudidnot.blogg.se/
Postat av: M

Spelade hon inte 'Vi bor på landet' också? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0