Stop look at what u Aint got, start be thankful for what you do got!

Jag slank in på ur trendsättaren till alla ungdomars besatthet av bloggeri nämligen Blondinbellas Blogg.

Den kvinnan är värd att betrakta och beundra!

Tjejen är 18 år gammal och så framgångsrik, En riktig entrupenör.


Något jag stör mig på i dagens samhälle är den stora skalan svartsjuka som grundas i andras framgångar.

Vad får folk ut av att trycka ner andra, vad får folk ut av att glädjas åt andras undergång?

Fan glädjs åt dem det går bra för, det kunde varit du själv!


Det jag skulle komma till var ett fantastiskt inlägg Bella skrev ang sin acne, där hon fullständigt brädar skiten ur osäkra människors svartsjuka och står för den hon är hur hon ser ut osv.

Hon har även lagt upp en bild på sig osminkad i en "bad acne day"

Acne är inget man själv väljer att ha? Så som hårfärg hudfärg längd och sko storlek. Ingen vinner på att klanka på ngn annan persons utseende.

Jag tror att mycket avund grundas i en osäkerhet hos personen själv.

Skulle man vara helt nöjd med vem man är hur man ser ut och folks syn på än, varför då leta fel hos andra?

Att leta fel hos andra är en form av att söka en bekräftelse, att hitta ett stadie eller punkt där man kan få bekräftat att man själv är bättre än en någon annan person.


Isabella är en kvinna med möjligheter, varför inte nyttja dem?

Folk irriterar sig på små saker, vardags ting som att ha en assistent, någon som diskar, whatever you name it! vilken en annan människa vem som helst aldrig skulle tackat nej till om man haft tillgångar.

livet är för kort, självklart tar man vägar där man kan suga ut så mycket som möjligt utav livet, i slut ändan är det ändå bara minnena som räknas. Och det vore allt för tragiskt om man känner att man aldrig levde livet genom sig själv och på det viset man själv ville men kanske inte alla gånger vågade. Jag tycker Bella ( som jag kallar henne när jag skriver) är otroligt Grym rent ut sagt som står upp för sig själv och sina åsikter, det är något jag värderar högt hos en människa!

Det är sjukt löjligt att tracka någon för det.


Fan lägg ner skiten och börja glädjs åt andra och det ni själva har!

ännu en gång, livet är för kort att slösa bort på avund och skitsnack


Jag tycker hur som helst Isabella är förebild för många!


Stop look at what u Aint got, start be thankful for what you do got!


 Glöm inte, Det är endast bara döda fiskar som följer strömmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0