Vilket Lyft

Julia Volkova har verkligen tagit sig i kragen och fixat till sig,
Den tidigare korklippna då liknande uggleungen har med åren förvandlats till en riktig pudding!
Julia är alltså den svarthåriga tjejen som sjunger i t.A.T.u
Om hennes "partner" Lena Katina säger jag ingenting, har aldrig tyckt hon varit något att kolla extra på

Här kommer ett provsmak från Semifinalen av melodifestivalen (som jag själv missade pga av DH)


Smartare manager får man leta efter, Ivan Sjapovalov,
Det sägs vara han som ligger bakom att medlemmarna i gruppen, Julia Volkova och Lena Katina, kysst varandra vid upprepade tillfällen. Media har då hävdat att duon är lesbiska. Själva hade duon aldrig hävdat att de var lesbiska. På sin hemsida skriver de att de är trötta på imagen och att de har slutat samarbetat med managern och försöker släppa den lesbiska imagen

Men effektiv som få får man säga att den var. aldrig tidigare har musikhistorian skådat ett lesbiskt par som hotar att ha sex på scen.

Kommentarer
Postat av: JNK

Jag tänkte på det under semifinalen - fyfan vad vacker hon har blivit. Det där är nästan flickan som skulle kunna göra mig straight! Lena däremot har gått upp lite för mycket i vikt.

2009-05-20 @ 11:37:18
URL: http://jnk.blogg.se/
Postat av: oxfile

håller med

2009-05-20 @ 12:25:45
Postat av: oxfile

håller med

2009-05-20 @ 12:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0