Walking back to happiness

Fråga mig inte varför, men jag har legat på mitt golv under en stol i ca 1½timme och snackat en massa skit med Deji vilket var gött förövrigt, då var den dagliga slutsummeringen förd.. Eller gårdagens summering eftersom kl är över 01:30

How ever, jag är sjukt glad att Deji ringde så att jag la mig under stolen, För hade jag inte Lagt mig där nere hade jag iaf inte ikväll hittat min silver ring som varit borsta snart ett ½år. Jag är så tacksam. Wohoo


Förövrigt börjar jag bli pepp på livet, jag vill ta tag i saker fixa upp mitt liv.

Var på hälsoundersökning i tisdags, kvinnan som höll i det var grym, fick råd om kost och levnadssätt osv.

Sen har Deji och min far varit stora inspirationskällor. Jag fick mig en avhyvling av min far ang min dåliga skolgång och min loya inställning till det mesta,

Det är egentligen patetiskt att andra människor skall behöva tjata på än om hur man skall bete sig och att man borde sköta saker som egentligen borde falla än naturligt in.

Hur som helst är jag glad nu, och har bestämt mig för att uppnå vissa mål!


Jag peppar till denna gamla godingen
 


haha detta är en låt jag kan se mig själv om 50 år stå och flörtragga på några damer på en sommar dans

löv

Kommentarer
Postat av: Hakar

Skriv ngt roligt ist.

2009-05-22 @ 02:23:19
URL: http://hakarb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur får man med bara en ljudfil på bloggen som du gjort? =)

2009-05-24 @ 17:18:49
Postat av: Belldie

babe! uppdatera mig! NU!

2009-05-24 @ 23:10:41
URL: http://noyoudidnot.blogg.se/
Postat av: emeliewehl

Hellu. Såg att du inte visste hur man kommenterar. man får helt enkelt skicka mail eller skriva kommentar på min blogg. Vill du designa min blogg? Hoppas balen var amazing. Skicka bild? <3

2009-05-25 @ 23:52:55
URL: http://wehlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0