=)

Denna dagen har känts allmänt tråkig långsam och död, hade ingen motivation alls för att börja trampa i samma spår här hemma igen, särskilt inte nu när jag vet att jag dragit på mig en och annan restuppgift i plugget.
Men för någon timme sedan Vibrerade min mobil lite fint, och fick upp min motivation igen.
Jag känner mig just nu allmänt nöjd och glad, Trots att jag har en bomb till rum att städa samt en hög med böcker att läsa,
Imorgon blir det en sväng förbi affären för att investera i min framtida mage. Ett rullhjul!
Nu är det hemmafruar och jag är lika nöjd som alla tisdagar då klockan närmar sig 21


KYSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I wanna feel love love love....:)

2009-11-04 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0