Fettet bubblar !

Nu har jag städat, bäddat rent, fixat garderoben, städat i hallen toaletter osv. känner mig allmänt duktig ;)
Dock har jag tryckt i mig massa godis, chips och Pizza! “jag känner hur fettet bubblar
Nu är det bara några timmar kvar tills Mr Goding kommer hit! Skall bli grymt!
Så nu skall jag hoppa in i duschen.
Sen skall jag dra in till stan för att hämta Andréas! :D

Inte lekta usch, stå högt i kurs för det är glassigt ;)

Förövrigt var gårdagens idol en höjdare, iaf Mariette! Har haft svårt för henne tidigare men fyran va berörande hennes framträdande var. Jag blev alldeles varm!

Bli varm du med!



Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mer baby boy! ;)

2009-11-23 @ 04:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0