Lördag. eller?

Jag chillar med Andréas husspöket. jag kallar honom Ashole, för det är precis vad han är.
han smyger omkring och öppnar dörrar, låter och spelar klassisk musik.
synd att jag inte kan se honom.. han är säkert skitful ;)
nu skall jag försöka mig på disken, vi får se hur det slutar, jag och detta köket är inte direkt bästa vänner.. jag välter saker, bränner maten, diskar och får ett smutsigare resultat än innan, och det bästa av allt. ett ägg "exploderade" när jag skulle steka det. I bet it's a sign! 
det är inte menat att jag skall vistas här heltenkelt! haha
efter jag vågat mig på disken skall jag dra en powernap, dusch och en sväng ner till köpcentrumet för att fixa busskort. sen bär det av mot stan, Andréas och Jimmy choo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0