Måndag

Nu sitter jag och är allmänt glad! Hörde en galet bra låt när jag och Petra gled över kungsbackas gator i hennes nyinköpta bil.
Sitter just nu och lyssnar på den, Den får mig på otroligt bra humör!

Idag har jag varit galet seg, nästintill omänskligt!
Sov kanske 30 minuter inatt, men jag fick uträttat saker iaf, Prackade på Petra en as fräsch Pälsjacka! Sjuktsnygg. Hon hade inte råd men jag tvingade henne att köpa den så jag betalade mellanskillnaden. Alla kvinnor borde äga en päls, wow wow wow.
Jag tog en sväng blomaffären och köpte en fin ros till min mormor, för att hon är en av dem vackraste själarna på denna jorden, sen vart det sushi och däcka hemma i sängen.

På lördag får jag fin besök, Skall bli galet trevligt. Stockholm kommer till Fjärås.
Det blir möjligtvis en sväng om Tjolöholms julmarknad. Annars händer det som önskas!

Love, F


Min låt !


Hittade tyvärr ingen Videovariant som gick att ladda upp, men kolla gärna in videon på youtube! Sommrig och go!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Den e verkligen grym!

Du borde lyssna på Dirty Picture av Taio Cruz också:)

2009-11-17 @ 13:52:06
URL: http://mrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0