Pascha Lounge

Idag sken solen för första gången i kungsbacka på väldigt länge! Mitt morgon humör var på topp, men det slog om ganska fort, väl inne i skolan börja det spöregna!

Som tur var hade jag lektion och hade tak över huvudet! Förövrigt var min svensklärare sjuk idag så mitt muntliga tal blir förmodligen skjutet tills på måndag, vilket känns både bra och mindre bra, hade varit skönt att ha det ut världen, men nu får jag tid att förbereda mig bättre.

När vi slutade gick jag och Bella och fikade på Pascha Lounge, dit även Emma och Lisa kom senare. Men vi fick ytterligare ett oväntat sällskap, Bengt hette han, Mycket mycket läskig och obehaglig gubbe, som trängde sig på och Stötte på Emma.

Stackars Emma fick byta plats då han blev för mycket, Jag kunde inte med att skicka bort honom då han berättade att han var helt ensam och aldrig hade sällskap. Tyvärr ångrar jag att jag inte skickade iväg honom, för nu mår jag psykiskt dåligt av gubben. Han var fruktansvärt oberäknelig och fick för sig att skrika lite då och då, sen ville han Seriöst följa med mig hem och förfesta för att senare ta en drink på Park Lane, då jag förklarade för honom att det inte gick, blev han arg och ledsen… Usch! Det skulle inte förånga mig någonstans om denne Bengt kommer synas i kön till Park Lane ikväll.

Nu behöver jag en powernap för att samla ihop all energi denne Bengt sög ur mig.
Bild på Emma, Lisa Hansen och Sarah. (Emma till vänster, som fick ragg på fiket idag)


Kommentarer
Postat av: Danne

Röööj! ;)

2009-11-30 @ 16:16:27
URL: http://danielnyback.blogg.se/
Postat av: Chrillekrull

haha! för ovanlighetens skull råkar du som vanligt sylta in dig ofrivilligt i labbarna på nåt GUUBBMESK!

2009-12-08 @ 23:04:04
Postat av: Sandra

vet att du har pojkvän men bara ren nyfikenhet, är du bi eller homosexuell (:

2010-09-02 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0