Ramalama Gangbang!

BasC är dagens lifesaver! Tack som fan för det.

Efter många koppar kaffe sitter jag halvhög och hyper och diggar till “Outta my head” och “ramalama bang bang“.
Jag är såå party pepp! Ser fram emot morgondagens utgång. Hoppas dock kunna hålla mig på en lugn och fin nivå!
Jag har en dålig vana när det gäller alkohol. Det är när att jag vill hålla igång den goa glada stämningen man har efter ett par bärs, vilket ofta leder till att jag tar ett par bärs för mycket och lyckas bli dreggig!
Man kan likna mig med en Varulv.
Vissa människor förvandlas till varulvar när det kommer i kontakt med månljus, Jag förvandlas en B variant av Beyonce när jag kommer i kontakt med vin!.. Sjukt drygt!
Men eftersom jag skall provjobba på lördag blir det en lugn utekväll, så Beyonce får stanna hemma och min törst får släckas med vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0