Tisdag "jag har precis injicerat grissjukan"

Jag älskar tisdagar!, Det finns bara fördelar, En dag närmare Helgen + Desperate Housewives.
Och idag har den varit extra bra. Jag Sofia Och Josefine gick mot torget för att köpa thaimat då jag fick ett akut behov av mocca latte.
Vi stannade till vid Pasha Lounge, och tog oss en kaffe!
Där blev vi haffade av Delägaren Pernilla som bad oss stå modeller för dem nya glass sorterna,
Jag - "Haha tack du, men mitt hår ser ut som smör och jag har godaste finnen på hakan"
Pernilla - "Ähh! Vi har photoshop! Seså ta glassen och le lite"
Det var den största glassen jag någonsin ätit, jag vet inte hur lång tid det tog att slicka i sig den, Men god var den! Ohja.
Btw, Sofia har ett klipp från Pasha Lounge, får se om det kanske dyker upp en “videoblogg” ?

Senare möttes jag upp utav Emma, som övertalade mig till att ta Svininfluensavaccinet som jag förövrigt varit grymt skeptisk mot! Fick höra efter jag tagit sprutan att stora folkgrupper i Frankrike bojkottar sprutan nu och misstänker Bieffekter 5-6 år efter intaget av vaccinet.
Det känns sådär kul! Men vafan, orka vara paranoid! Det är dock lite trist att jag inte får träna, jag som sett fram emot att “rulla lite” på hjulet jag fick av Andréas.
Men men den som väntar på något gott.. Förövrigt fick jag ett uppiggande samtal när jag gjorde stan för ca 2timmar sen.
Det var ang ett jobb men det får stanna där, vi får se hur det kommer gå först. Jag hoppas innerligt att det kommer gå bra!

Annars ser jag fram emot fredag den 4:e December <3

Nu väntar lite städning, plugg, en dusch, Desperate Housewives och troligen en släng av feber och kramp i armen.. och om mina odds är som dem brukar så lär väll en knorr ploppa fram när som!


Puss!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Ha ha! ;)

2009-11-24 @ 22:37:36
Postat av: Sofia & Josefine

Snart är vi kända ;) haha.... frågan är när vi får våran fika?! haha. Videon kommer i morgon! ;D PUSS

2009-11-24 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0