Vart är trottoaren ?



Efter många om och men, rödljus och trafikstoppningar, trycker morsan plattan i botten, kör mot rött, Vi sladdar in på stationen där jag och Andréas kastar oss ut i full karriär mot tåget, jag får upp dörren i sista sekund och halvt knuffar in Andréas.

Jag har haft en riktigt mysig helg. Andreas kom till Göteborg runt 20snåret i lördags, Vi tog en kvällspromenad i Fjärås när Människan förtvivlat frågar
Andréas - “vart är trottoaren”
Freddie -  “Det finns ingen trottoar”
Andréas - “oh herregud! Vad händer om det kommer en bil?!”
Freddie -  “ser det ut som det finns bilar här, här finns endast kossor?”
Andréas - “Helvete”

Vi har även varit på världens sämsta Sightseeingtur i Göteborg, druckit kaffe med mormor & Koka. Och tagit det lugnt!

Jag vill ha helg i en vecka till..!
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0