I surrender



You've been left on your own, Like a Rainbow in the Dark


Hej å sug min stortå.. Sitter och envist pillar med tungan på den ömma visdomstanden som trycker sig fram allt mer för varje dag!
Något annat som växer för varje dag är min panik och Loya inställning till vardagen.
Har nu varit hemma en hel vecka från skolan pga av sjukdom (jävlig jobbig sådan) och vill inte veta hur mkt jag ligger efter.
Är medveten sen innan att vi skulle denna vecka ha
Naturprov
Religions förhör
Svenska prov
Historia tenta

Och kan bara hoppas på att det inte tillkommit så mkt annat än det väntade Filosofiprovet näst nästa vecka.
Idag fick jag mitt Höst lov, och är medveten om att jag borde plugga och ta igen allt jag missat på dessa dagar jag varit sjuk, men min kropp, hjärna, hjärta ja , vad det nu kan vara säger iaf “Helvete heller” det enda jag vill är att bli helt frisk sticka här ifrån och göra något kul, har inte haft kul på evigheter.. Eller jo imorse då jag öppnade tidningen och fick se en invalid flicka i en “ gå-hjälp-maskin” där det stod “ FULL FART ALVA” och så blåste det lite i hennes hår.. Det såg så otroligt missanpassat och dumt ut.

Jaja som läget ser ut nu skall jag göra en kopp te, sätta mig ute en stund andas frisk luft och lyssna på rock.
På måndag blir det Ullared och det innebär alltid minst 2-3 nya par skor.
Wiee

Btw skulle jag kunna strypa den där Basshunter. Hatar hans jobbiga äckliga reklam avbrott på spotify och smörklicken Måns Semelröv är inte sämre.

Go to hell uglyfucks!


Kommentarer
Postat av: Danne

nice bild! sorry för alla mess igår hehe

2009-10-24 @ 16:12:56
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0