Nu får det snart ta slut!


Nu har jag konstant sedan torsdags legat febrig, halv hög och jätte blödig i min säng små gråtit till jätte töntiga filmer !
Och jag som knappt kan gråta vanligtvis?!
Det som är mest skumt är att jag gråter inte till det sorgsna utan det mest konstiga och opassande man kan tänka sig.
Förut rann en tår till häst som sprang på en äng ?! Hallå liksom.
Jag skyller på denna sjuka som dragit sig över mig. Just nu känner jag mig som en stor ballong! Fylld med cannabis rök och ett harem av raveande idioter!? Tror det är för dem 4 värktabletterna jag tog för ett tag sen.
Nu skall jag försöka gå in i duschen, vilket lär vara behövligt.

Typ så här mår jag innuti när jag tar medecinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0