Benny lava !

Skall man köra på en utgång imorgon kanske?
Det är något morgondagen får tala för!
Nu skall jag hoppa ner i sängen och sova jävligt skönt! Imorgon skall jag simma tidigt med Bella, Ha en bild lektion och senare gå hem hade jag tänkt? Hade gärna cyklat men tror inte man får ta med cyklar på bussarna?

Här är förövrigt en bild på jäveln som braxa mig i knät igår ^^

Och så avslutar vi detta inlägg med en låt som jag tycker är SKIT BRA nu,
till en början var det bara ett störande moment att denna indiska låt grävt sig så långt in i huvudet att jag gick och sjöng på den stup i kvarten, men nu jävlar är den fan på min topplista haha!
videon är för skön också!


Kommentarer
Postat av: lizelott

sjukt bra är den!



FINIS som alltid :)

2009-09-30 @ 00:03:48
URL: http://llizelott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0