Calling out winter

Att solen tittar fram titt som tätt är hur underbart som helst, det får mig automatiskt att börja le lite grann.
Men att det inte är sommar längre är det inget tveka på, luften börjar bli kyligare och mörkret smyger sig på otroligt mycket tidigare,
Löven börjar bli gula, orangea och röda. Jag tror detta kommer vara den första hösten jag faktiskt kommer uppskatta på riktigt. Jag kan inte sätta finger på vad, men tanken på höst fyller hela mig med en värme och lugn.
Hösten är helt klart årets mys period!

Och faktorn att man får bära halsduk är helt klart något att hissa högt i skyn,
Mycket kläder, tjocka kläder och roliga kläder.

Och att jag nu fått det bekräftat för mig att den 6:e Oktober börjar Desperate Housewives sändas igen gör mig ännu gladare och varmare och jag ser riktigt fram emot Hösten 09



Collie Man - slightly stoopid <3
 


Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Sv: Jaha, vacker polare :)

2009-09-16 @ 22:46:39
URL: http://stilrobin.com
Postat av: missmartini

desperate <3<3

2009-09-18 @ 06:37:19
URL: http://thisismartini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0