Man kommer så långt man går, and i want hot stuff!

Nu är jag trött på alla överdriva dreggkvällar med alldeles för mycket alkohol, jag skall denna helg ta en vit helg, och förhoppningsvis träna om min förkylning tillåter.

Jag har 2 nya inspirationskällor till motivation
Först och främst en vän som jag anser lever och gör något utav sitt liv.
Det får mig att ta tag i mitt liv och sätta mål.

Andréas heter han och ser ut så här!


Den andra inspirations källan är en bild jag hitta på min bilvande kropp om ca 2-3 år haha.
Och så här ser denna ut !

Den heter Freddie om 2-3 år!


Theres a new me coming out
And I just had to live
And I wanna give
Im completely positive
I think this time around
I am gonna do it
Like you never do it
Like you never knew it
Ooh, Ill make it through




Kommentarer
Postat av: missmartini

dinpolare andreas är snygg!!! :D

2009-09-07 @ 22:59:42
URL: http://thisismartini.blogspot.com
Postat av: Melinda

Nämen!

Nu är vi tre år in i framtiden. Where's that ripped body, Freddie? Äh, du är het ändå.

2012-07-01 @ 23:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0