Njtning till fullo!

Inte nog med att jag missade tandläkare tiden och övningskörde med alkohol i kroppen igår.
Igår var sista dagen att beställa sin studentmössa. GOSH!
Att ta studenten utan studentmössa, är som att äta glass utan glass !! Vafan..
Gud träffade mig verkligen hårt för denna endags synd.
Fan chilla lite?
Hade jag vart gud för en dag, är gud/ Jesus den första att råka ut för mina kraftfulla odåd, det är fan inte lagligt att gå omkring med sånt skägget?! Och sen hade jag mest jävlats med honom som hämnd för detta!

Btw fick jag höra att Jesus var bög! En på skolan såg honom hångla runt bibliotekets hörn med Trans Edvin!

Nej men Jonas i klassen påstod att det var en självklarhet att Jesus sexualitet var utvikande, Han umgicks 24/7 med andra män, som han tvingade bära kjol! Ganska bra hävdning!
Tyvärr tror jag vi får leva i ovisheten.

För övrigt har jag och Anna varit och gymmat idag! 2½ timme blev det, Riktigt gott
Mycket tjöt och en del träning också, imorgon blir det simning och bilskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0