Öl smakar kladdkaka

Idol skulle jag se, och idol såg jag, Dagens “avsnitt” utspelades i göteborg, och det är alltid kul att se igenkända ansikten i Tv-rutan, ännu roligare var att Niklas som går Estet på min skola gick vidare, ett stort grattis till honom,
Nu har jag ägnat en stund åt att borsta tänderna i hopp och tro om att jag skall lyckas få tillbaka mina vita tänder som jag en gång innan rökningens tid hade.

Nu skall jag göra någon form av kvälls aktivitet så jag somnar lättare, satt uppe halva natten pga av att jag var för pigg för att kunna somn. Antingen blir det Situps eller storstädning i rummet, jag tror jag städar med tanke på att det inte finns utrymme för stups ? ^^

( denna har satt sig för hårt och alldeles för djupt på mitt huvud för att jag skall kunna sluta nynna på den)
Hur gött hade det inte varit ändå ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0