Snipp snapp snut, så var sagan jävligt slut



Nu har det gått tillräckligt med dödtid. 
Jag är trött på någon sandlådenivå dialog som inte ens existerar och oraka rör.

Btw, känner jag mig riktigt frisk och glad! Gymmade med Anna från 07 - 09 imorse!
Sen har jag spenderat resten av dagen i studion med brudarna, och jag avrundade dagen kl 18:00 med 40 längder sim.
Nu skall jag provsmaka brorsans hopkok och sen blir det Plugg!

Ett avslutat kapitel ger möjligheten att påbörja ett nytt fräsht och spännande kapitel

Kommentarer
Postat av: BasC

en del personer är ju sådär otroligt mkt "natural beauty" så man liksom bara vill gå och lägga sig.



(;

2009-10-02 @ 00:17:08
URL: http://BasC.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0