My heart says let's go



Så här schtekhet och dressad är jag på veckans heligaste dag.
Jag är nämligen sjuk och mår förjävligt.
Har gått ner 5½ kilo sist jag kollade.. Jag vågar inte väga mig mer med tanke på att det var igår morse jag kollade sist, och jag enbart fått i mig en mosad banan och några kex sedan dess..
Jag har så fruktansvärt lätt att gå ner i vikt.. Vilket relaterar att jag har svårt att gå upp i vikt, vilket jag gärna vill
göra!!.
Att gå ner 5½ kilo på 6 dagar är inte friskt, det finns folk som kämpar i månader utan att ens gå ner 2 kg..
Well nu låter jag som någon bullemi psykopat som försöker få folk att banta. Verkligen inte.
Jag vet att jag skrev på Facebook igår att jag skulle sluta röka.. Men någon cigg här å där är helt ok om man frågar mig, jag får väll ändra mitt löfte till att trappa ner iaf.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

dösnygg <3 ta hand om dig örru!

2010-04-27 @ 17:43:12
URL: http://Basc.se
Postat av: Mariam :)

har ett tips om du vill gå upp i vikt sluta rök!

Man går ner o blir smalare av cigg...

2010-08-18 @ 23:54:02
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0