1 timme extra jobb..

Åhh! mina brudar kom in för 2 timmar sedan! Emma & Blocket från gamla kalssen, Gud vad mysigt att se dem! skall försöka göra tid för att träffa dem i helgen trots att jag skall jobba varje dag framöver..
Nej Jag skall inte försöka.. Jag skall göra tid!! :D

( Emelie "blocket" & Emma )
Nu har jag jobbat över mer än 1 timme, Jag är så jävla varm och det har varit så sjukt mycket att göra, ville inte lämna det som ett bombnedslag till Ida som skall öppna imorgon.
Fan det känns skönt attha fått undan all skit.. iaf leverans osv som tog så himla mycket plats!.. Det såg ut som en sjö av skolådor här på lagret, men nu har jag packat upp, lagermärkt, slängt och städat!
Imorgon kör jag inplock, på fyllning och Krängning av alla läckra nya höst skor som kommit in, jag har redan fått 3 favoriter innom herrskorna som jag vill ha, måste ha, SKALL HA!.

Men som sagt inget internet hemma.. så nu hörs vi inte förens imorgon.. om nte Emma tänker göra ett vrickat inlägg ikväll igen, haha!  som sagt vi får se!

Puss på er alla, hoppas ni får en grym fredags kväll ute i vimmlet, med massa dans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0