1½ timme kvar på jobbet.

Som sagt jag var verkligen i gasen igår... just nu är jag lite halvtrött, jag slutar om 1½timme
Då skall jag Möta upp Daniel min vän för att "fika" men jag har bestämmt för att den "fikan" skall bli sushi!! jag ä'r så äckligt sugen på död, rå kall fisk med ris och massa wasabi/vasabi och soya!! Mumma!!
Och jag skall även springa förbi Carl och lämna tillbax hans Chinos som jag fick låna igår, hade shorts hos honom, och alla vet att man inte kommer in på något uteställe med shorts, så han var en räddare i nöden och lånade ut hans chinos!
Tack Carl Tack!
Btw, jag hade skit kul igår!! dock vet jag inte riktigt vad som hände, men det blev en massa massa Alkohol så jag var verkligen Pruttfull.
Folk måste sett mig som ett Grottmongo, As usually! ;)
Jag spelar "this boots are made for walking" i butiken på höög höög nivå. Wow jag älskar den låten, och jag blir så pepp av den!

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Man ska väll inte dricka så mkt om man

vet att det är jobb nästa dag? ;)

eller... hehe

2010-08-15 @ 23:03:40
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0