Barkarby


nu sitter jag i lunchrummet på vagabond ute i Barkarby outlet, "pip Pip"
Nu var makaronerna & köttbullarna färdigvärma i micron!
Mumms att sätta tänderna i dem, Jag gjorde en traditionell frukost macka idag, tråkig och grå...
Macka
Smör
Korv...

Eww... Jag spyr. jag är så äckligt trött på traditionell frukost, jag äter hellre en lunch eller middag till frukost eller hoppar den helt.

Hur som helst, jag sitter ute i barkarby på vagabond. och mycket riktigt som dem sa via telefon igår var det någonting som inte stämmde med leveransen, vi kom underfund med att det var fel leverans, vi har fått en leverans som skulle gå till Polen..?!
Det finns inget vi kan göra, dem ansvariga svarar inte på varken MAil eller telefon, så vi får packa upp dem å sälja dem här.. hehe.
Dock är det inte så lätt. för vi har inte fått någon fraktsedel ännu, och alla skor är omärkta så det sög.
Kan inget annat göra än att käka mina köttbullar ett tag och gå ut i butiken och glida.

Btw! fan vad billigt allt är i Barkarby, jag köpte ett par beiga chinos från acne för 300 spänn. plus att vi här inne säljer skor för under 300lappen. och då är det god kvalitet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0