Blondinbella säljer sex

Kolla vem vi såg på stan idag!! det är Blondinbella på Malmskillnadsgatan (stockholms horgata)
Hennes täckmantel är en svart peruk! shit alltså... hennes blogg kan inte gå så bra... stackars..!!
Där är stackarn som fick vresa för att få mat på bordet.. Jag sörjer med henne.
Nej skämt å sido, Det är verkligen inte Blondinbella, hon är så mycket bättre än så! ( jag gillar henne väldigt mycket, vettig tjej med bra värderingar och mycket innan för pannbenet) Men en hora är det! vi såg en gubbe som cirkulerade i ca 5 minuter innan han plockade upp henne.. En fet vithårig avdankad gubbe som kommer från Bålsta, han hette Tommy.
Vi tog nämligen Regskylten och sökte upp honom. Så känner ni någon tjock vithårig gubbe som heter Tommy i Bålsta så vet ni nu att han köper sex av små desperata flickor på malmskillnadsgatan.
Hela denna akten fick vi uppleva när vi satt på "soft kök & Bar" där min brorsa bjöd mig och Andréas på Plankstek.
Fan vad gott det var med en storstark till!!.
.

.
Annars har det spö regnat hela dagen, jag fick en ny polare på Levi's som också kom från göteborg hon tog min adress så nu skall vi styra kaffe.
Kenny handlade lite kläder idag. jag provade massa kepsar, vi drack kaffe OCH jag träffade en tjej som jag träffade på en festival en gång, skit kul faktiskt. så där får vi snart styra kaffe med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0