Emma helgen + kvällens promenad.

när vi väl var nere vid vattnet var vi inte lika sugna på att bada, det var massa festande folk där nere som var halv packade, så vi bestämde oss för att gå hem och laga pannkakor... men när vi väl skulle laga pannkakor var vi inte sugna på det så vi tog en powerwalk genom vackra hammarby sjöstad. gud så fint det är där! Och det ligger världens bästa Thaimat/party båt vid hammarby sjöstad. Alltså, hela stället flyter på vatten, dem har gjort en konstgjord strand, och massa härliga grejer hög musik som får en i rätta utlandskänslan. 
dem har till och med "singa bear" som är thailändsk jätte god öl.
Jag bara måste gå dit innan det blir för kallt! ikväll hade varit perfekt.. synd att jag inte hade med kortet.. och lite fräshare kläder än mjukisar.'
.
Utanför vårat hus, nere vid vattnet, våran lägenhet är den längst upp till vänster i vitt, med grön balkong.
.
Här är jag och Andreas utanför storkyrkan för några veckor sedan då vi powerwalkade och sprang på äventyr tills klockan var 4-5-6 på morgonen. Det var riktigt mysigt.
Det var veckan över midsommar då Emma var uppe från gbg på besök. Fan vad det var mysigt! här kommer lite bilder från den helgen.
Kolla, solen hade till och med kommit upp innan vi var hemma igen...
Ser ut som en turist farbror 
Korv och öl vid vattnet.
Emma min goding
Lite förferre
Hemgång från krogen
På väg upp för hammarby backen
?!?!?!
Finaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0