F*ckin Tuseday

Viktigast av allt denna morgon glömde jag ju att skriva om.
Jag blev haffad av en Sl kontrollant.. han gav mig 1200:- i böter. Plus att jag måste köpa ett nytt Sl kort för 700:- idag Så på bara idag har jag gått back 1900:-.... Hahah!
Det är så jävla typiskt mig,
Jag tänkte att jag skulle vara lite Sneaky och köpa ungdomms sommarlovs kort som endast kostar ca 500:- för 3 månader.
Detta kort gäller endast studerande ungdommar under 20år.

Medans ett vanligt månadsvuxen kort ligger på 700:- i månaden.
Klart jag provade att åka på ungdom.
Men det var sista gången jag chansade.
Aj aj!

& jag som har så många planer för denna månad.. kommer inte ha råd med något! SHiiiit!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Vad konstigt jag trodde att man kunde köpa sls ungdomskort tills man är 17 jag skulle tippa på att du blivit lurad. Om jag var du skulle jag vända mig till sls kundtjänst o kolla! Lycka till! pusskram anna

2010-08-24 @ 14:34:39
Postat av: Mariam :)

StackarN inte bra!

Men man ska ju köpa.. Ungdom om du inte är det ;)!

Men hoppas det gick bra?!

Kram!

2010-08-24 @ 15:21:12
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Andreas laroche

Gubben vem varnade dig för detta??!! Haha men sjukt tråkigt att det hände. Hoppas du lärde dig en läxa;-)

2010-08-24 @ 17:50:44
URL: http://Http://finest.se/laroche

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0