Fitt-Lars!! Videon vill inte

Jag får alltid för mig att göra dumma saker när jag är rastlös.. är det inte att klippa i ögonbrynen, så är det att klippa i håret.. och är det inte att klippa någonstans ne då får jag för mig att jag skall färga håret i någon annorlunda färg eller gå å vaxa mig på onödiga ställen?! jävligt underhållande.. men brukar oftas sluta i kaos!
idag var jag rastlös och det slutade med trimmern....
.
Jag gjorde en video på när jag rakar av mig håret... men får inte upp den på videofyme för att filen är förstor... Jag älskar Macbook, men just nu Hatar jag det för jag förstår inte hur man ändrar storlek på min "raka-håret-video"... Apple är så annorlunda från Windows (som jag tidigare haft).
Amir, det här är din bana, du om någon kan sånt här. i Need help!!! så om du ser detta ( Amir) Hjälp mig då. haha. Im such a huge Offer!.
.
Jaja jag fick tar på lite bilder iaf som jag kan bjussa på tills videon kommer upp!.
Före
Under!!.. Blev lite kort.. hehe
Sexig linje! ohlala!
Färdig!
Med lugg
" synth-bög från 90-talet"

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men raring du e ju bara för fin och vacker!!! Mamma tyckte att du var helt fantastisk!

Planera att ses snart? Puss

2010-08-12 @ 22:31:48
Postat av: freddie

Jaaaa kattisss. det måste vi. åh din mamma var underbar hon med!!

2010-08-12 @ 23:07:39
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså jag dör! Haha. Så underbart bra video! Haha jag dör! Du är snygg om du så rakar skallen!

2010-08-13 @ 00:51:44
URL: http://Basc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0