Frostig falukorv?

Andvänder skolådor som stol, bord och fotpall här nere i lunchrummet.
Som jag sa förut. Mycket riktigt vi fick en till leverans. nu är det inte bara ett hav det är föfan atlanten av skolådor här nere nu!.
Som tur är fick jag tag på Natalie som kunde hoppa in om 1½ timme och hjälpa oss fram till stängning.
God bless her!

just nu sitter jag och hetts äter min lunchlåda som består av potatismos och ungslagad falukorv.. dock är den kall.
Kom inte åt mickron pga av alla lådor. Haha!

"lådor hit, lådor dit. Lådor luktar Skit!"
efter min kalla falukorv och mitt ihopklumpade potatismos skall jag ge mig ut i solen i en 20 min och bara andas tillsammans med en Soya latte och några Cigg.... ( jag vet jag skulle slutat i måndags.. men Deadlinen blev framskjuten) hehe.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha du ääär så skööön !!! kul o se dig igår ! :)

Puss & kram

2010-08-11 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0