Frukost i solen

Jag har nog sveriges konstigaste smaklökar..
Som jag sagt tidigare hatar jag traditionella frukostar med Mackor ost skinka osv.
Nej jag vill ha måltider middags rester eller bara något skummt ihopkop / skåprens haha.
Idag tog jag ett stort glas GoGreen Soya mjölk med choklad smak

Till detta åt jag Falukorvsring i ugnen med potatismos som Familjen käkade igår.
Skit gott var det.
Fast kombinationen mellan mat och dryck var ingen större hitt?!, det skärde sig ungefär lika mycket som att dricka Juice med nyborstade tänder.

Och självklart kunde jag inte gå ut med mormors knallröda byxor, syrrans spränglila tröja och morsans kolsvara fluffiga raggsockar. så det fick bli en enkel simpel farfarströja som fick klä min otroligt klena kropp!

Mitt hår är dränkt av hårvax! Mumma feel the butterhead

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Haha! gott det ser ut! :)

2010-08-31 @ 15:11:02
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0