Häromdagen

Oh herre vilket fint inlägg Emma skrev, ja sitter här i soffan lite halv rörd och känner mig glad. Emma är en riktigt fin vän och stört skön! bland dem roligaste kvinnorna!.
.
häromdagen var jag förbi Carl i tron om att vi skulle klippa hans hår och ta ett glas vin, nejnej vi klippte hans hår, och drack någon bag in box, gick vidare och tok festade. Jag blev så äckligt full att jag inte minns hälften!.
Vi mötte upp Amir, Per-robin och deras vänner, Vi hamnade i Vip lougen där Sean banan km och serverade Rosé.
Han tvingade ss även att smeka på hans Galet håriga fot.
Vi smeker bananens fossing.
Hahajaa ni ser hur mkt jag fått i mig.
Som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0