Lunch time

Mycket att göra innan måndagen!
Har precis slängt vet inte hur många kilo skräp.. men tungt och många omgångar gick jag! trots den stora vagnen jag lastade på.. Shit!
nu sitter jag för första gången idag och trycker i min min lunchlåda som består av AS STARK korvstråganoff, skit gott är det faktiskt. efter det blir det mi9n nya hälso dryck jag har börjat prova på som heter

Kyäni, något min mor börjat sälja, verkar riktigt bra faktiskt.
Det är världens vitamin kick som kommer i en liten "shott" förpackning.
Det liknar lite en sådan där "prov förpackning" med balsam man får hos frisörerna, hehe.

som sagt, äta äta. sem jobba jobba! har fått fler tider nu med, så kommer jobba 2 veckor nonstop Igen. ingen ledig dag alls. men det är gött sedan när lönen kommer. och då blir det att fara hem till kära Gbg och träffa alla älskvärda människor! ser fram emot det som fan, fes även fram emot att gnussa in mitt ansikte i mina katters päls och bara kjela med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0