Måndag

Måndag, tidigare i mitt liv har jag alltid hatat måndagar, det var något jag relaterade till, en ny vecka i skolan, nya läxor, tentor och prov. Och framför allt att det snart var dags för en ny idrottslektion.
Jag är nog världens mest tragigaste person, iaf elev, när det gällde idrott.
Sammanlagt på min gymnasietid var jag kanske med 10-11 gånger utav de 3 åren jag spenderade på Aranäs.
Men men!
Nu förtiden relaterar jag måndagar med, "danska hollywoodfruar" ny vecka, nya utmaningar och bara bra saker faktiskt. 
Det är också, eller kanske... som det ser ut nu en ny start på livet (igen). jag skall nämligen sluta röka idag.
Och för att uppehålla mitt röksug, måste jag träna och hålla mig sysselsatt med något, så träning är perfekt. och hälsosamt!'
vi får se hur länge detta håller i denna gång..! Haha.
Annars var jag inne i 3butiken idag för att beställa nya Iphone 4, Men mitt nuvarande (telia abonnemang) är skrivet på min far, så jag behöver en underskrivt, får se hur vi löser detta.
Har iaf hittat ett super abonnemang där man betalar 699kr per månad, då ingår 3000 minuter att ringa för, 3000 sms, gratis surf osv och bäst av allt är att mobilen ingår i månadsavgiften.
Men nu skall jag käka!!! mums, spagetti & köttfärssås 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0