Och ingen skall ta dem ifrån dig.

Sitter i soffan och softar tillsammans med en folköl och toner från Monty.
Sjukt behaglig röst, och galet fin låt. själen mår som bäst när han sjunger i högtalarna.
Jag har diskat 3 dagars disk, städat, bäddat och jobbat idag.. snart är lasangen klar.
Förmodligen blir det en sväng på stan för att möta upp störtsköna Mikaela, som sökte jobb hos oss för ett par veckor sdan.
Hon var så härlig när hon kom in att jag fick för mig att henne vill jag bli vän med!
så jag tog hennes cv å sökte upp henne på facebook. Haha call me a stalker, men det var det värt för hon verkar galet rolig!
så ut på stan med mickan å hennes polare för att dricka bärs och kanske dansa lite.
Här är Montys låt "seglaren"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0