Oh lord!


God bless solpuder! Älskar att Andreas har brunpulver, utan det hade jag sett ut som ett svullet, skabbit och blekfet lik.
sitter nere  på lagret just nu,
jag mår som jag förtjänar.. så där.. med andra ord! haha
Det blev vilt igår.
Jag åkte hem till carl för att klippa honom, men det slutade med massa Rosé och utgång.
Det är ett under att jag faktiskt sitter på jobbet
Jag vaknade av en röst som sa "Freddie.. du börjar om 1 timme" då flög jag upp ur sängen, fråga mig imnte varför men jag slängde på mig något Kostym liknande?... haha! var såå inne i dimman och ville gå vidare,  just nu hade det faktiskt varit gott med en Iskall Bärs.. men jag får nöja mig med en iskall Coca-cola, och en Magnum vision glass.
Jag måste erkänna, visst jag var söt sugen. men en stor anledning till att jag köpte glass och cola var för att trycka undan min vin andedräckt.
Usch! skämmes.
Imorgon kommer min bror upp till stockholm för att Röja, dansa, vila, äta sova, dricka, prata, parta osv. Vi kommer helt enkelt ha jävligt kul hoppas jag!.
Har saknat honom!
Det bästa är att det ser ut & bli fint väder imorgon! då skall vi pressa, vare sig han vill eller inte. han har inget val!


Det här är min gårkväll..

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

Ha en riktigt bra dag!

2010-08-15 @ 13:10:22
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Mariam :)

Haha du hann allafall till jobbet freddie det är det bästa allafall! O sen ha så kul med din bror imorn! Gå till Mälarpaviljongen vet jag jätte kul faktis :) elr ska ni festa loooss?



Kan faktis klippa mig vet ja? haha ;)



Kram/M

2010-08-15 @ 13:44:51
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0