Oj oj!!

Jag gav Emma äran att skriva ett inlägg ist för mig igår, då vårt internet hemma har på något snett vänster blivit uppsagt.
Det kunde man nästan ana när man lägger bloggen i nymfoman Emmas händer att ett snusk.. eller var det nu är för inlägg skulle dyka upp här på min blogg.
Haha, hur som helst så fick jag mig ett skratt här nere på lagret, Bella min kollega tycker att Emma är cool som fått en sådan synkad text till melodin!
 jaja Tack så mycket emma!

På tala om att internet är nerlagt hemma så är det riktigt surt, formodligen kommer det komma igång nästa vecka.. om inte så gäller 1:a september?!
Men som sagt jag hoppas på nästa vecka!!!
Tills vidare får jag köra updates här på jobbet. det skall nog gå det med.

Sitter med Ipoden på högsta volym och spelar "Cooler than me" fyfan vad den är goo va?, jag blir så pepp och känner mig större än någonsin, Man får en sådan boost av den. Det var nära att jag börja Svänga på kroppen på tunnelbanan då den kom på i ipoden.( har spelat den på Repeat sedan dess).
Idag har jag däljt min kropp med
1 svarta jeans
2 svart linne
3 svarta snörade kängor
4 en röd rutig flanell skjorta
5 Dödskalle ring
5 3 olika armband (kedja, slätad lädermed metall smyckning, och en läder band)
5 Ett halsband från F by friis ( skit snyggt)

Och det är svårt att tro att någon är "cooler than me" idag ;)


Hörs sen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Skuldrådgivaren

Har ni inte betalat räkningen? Då brukar internet stängas ner tyvärr..

2010-08-20 @ 10:43:50
Postat av: freddie

Jodå det har vi, men förmodligen försent, haha.

2010-08-20 @ 11:06:38
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/
Postat av: david

så jävla skön låt!

2010-08-23 @ 18:04:22
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0