Order

Har fått order av min far att börja "blogga" eller skriva lite om vad jag gör på dagarna.
Eftersom vi nu bor på varsin sida av sverige, ses man inte så ofta.. visst blir det en del telefonsamtal, men det är inte alltid man får tiden att räcka till, till allt som skall göras.

Så här kommer en update Pappa!

Igår var jag och andreas ute tillsammans med brudarna Mickaela och Sara, 2 galet sköna tjejer som dansade till sig drinkar till mig och andreas (nöjd). Dem var bra på att dansa, Jävligt bra!!
Så efter ett par bärs och någon drink, lunkade jag och Andreas hemmåt, vi var hemma runt 5tiden, och då var det sova som gällde, Öppnade nämligen butiken idag vid 10:30 så det blev inte många timmars skönhetssömn. och av någon konstig anledning sov jag ute i vardagsrummet på vår pyttelilla soffa... och det gjorde ju min inte vackrare heller, snarare sne i ryggen! 

Just nu känns det i hela kroppen att vi var ute igår, Min sömn har sprungit ikapp mig och jag gäspar konstant, *gääsp* Emely är så söt ( min kollega) hon skickar ner mig i lunchrummet helatiden och tycker jag skall powernapa, men nu är det ju iof bara 1 timme kvar till stängning så jag skall allt kunna hålla ut.
För jag vet att sängen, chips och film väntar på mig där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0