Pervo!!

jag glömde skriva om Mannen som kom in i butiken igår!!
Igår jobbade jag stängning, och ca 20 minuter innan stängning kom en ung, vältränad man, ca 28års ålder in i skobutiken, till en början var han trevligt, frågade en hel del.
Han sa att han var grek och tyckte om Pojkar/män, men det var en hemlighet.
-" förlåt om jag är påträngande, men jag kunde inte motstå att gå förbi utan att komma in när jag såg dig i fönstret, det gick inte.. inte den här gången!!"
Haha jag skrattade lite lätt och berättade att jag har en pojkvän, sedan viftade jag bort det.
När han gick in på lite mer skumma frågor som " var det din kollega som gick hem nu?, är du själv i butiken? när stänger du?" som jag börja tycka han var lite skum.
Men just då var det en kvinna kvar i butiken, Men i samma sekund som hon gick ur butiken ändrades hans tonfall, och ordspråk. från en trevlig snubbe till ett grovt pervo.
" Hey jag har stor, grov saftig kuk som skulle sitta fint i din mun... Åhh vad jag vill knulla dig. Jag vill spräcka dig och fylla dig Åhh"
Då var det genast mycket mycket obehagligare! jag var tvungen att hejda mig för att inte vara otrevlig, Killen var trots allt lika lång som mig och dessutom ca 20 kilo tyngre i rena muskler.
"det säger du" svarade jag medans jag böjde mig ner för att plocka upp 4 st skolådor.
Men jag han aldrig plocka upp dem för dem hejdades av hans fot som tryckte ner dem.
Han vresade lite lätt på bena och börjar smeka sig mellan bena, under den korta sekunden som jag kollade upp han man bara se att något stort hade växt till sig i byxorna på honom, Han skulle precis knäppa upp då det kom in 3 tjejer i butiken.
Fyfaaan vad glad jag blev att dem kom in, just då önskade jag att dem kunde stannat där för evigt! Dem var räddarna i nöden!
 
Det läskiga var att när dem kom in förvandlades han på nytt från grov till oskyldig kund som ville prova skor.
Han sa "vilka fina skor. har du dem i storlek 44?" absolut sa jag och sprang ner på lagret, när jag öppnade lagerdörren för att gå ut i butiken, stod han kanske 4 cm från dörren och sa "hej igen, är det där lagret?.. Skall vi inte gå ner nu på en gång" Samtidigt som han lyfte ögonbrynen i snabba intervaller. Då trodde jag seriöst att han skulle klubba ner mig och dra med mig ner för lagret. Haha..
 However, jag skyndade mig bort från dörren ( så han inte skulle kunna putta ner mig) å sprang upp till kassan, jag såg att tjejerna inte längre var kvar i butiken.. Shit! 
" vill du prova hela paret" frågade jag den grekiska mannen.
"nej tack.. Men jag skulle gärna vilja testa dig.. här och nu!" 
Jag sa " jasså du, Det kommer du tyvärr inte få göra, Andreas min pojkvän är på väg hit, han är nog faktiskt här vilken sekund som helst.
" jag såg hur hans ögon förvandlades från Lustfyllda till förbannade, han gick ut ur butiken och kollade sig omkring, "nej du, jag ser ingen som kommer".
Jag trodde verkligen att han skulle stanna kvar till stängning och göra.... jag vet inte vad! men som tur var fick jag en rusch på 5 minuter innan stängning, och på något sätt fick jag honom att lämna butiken!!
Wow det var riktigt scary, och som tur var dök Andreas upp, och jag såg inte Greken något mer.
Kan ni tänka er?.. Att detta händer, Det komiska är att det händer mig?!
Det är egentligen inte komiskt men bara en jävligt skum situation att en en man kommer in i en butik och är så fast bestämd på att sätta på "pojken" som jobbar där?!
Det låter lite som en våldtäkts man, men det klingar ändå konstig i mitt öra att han som "smygbög" bara chansar och går lös så hårt, jag skulle lika gärna kunna ha varit en Kungfu mästare till homofob som skulle spöat skiten ur honom... nu är ju den risken lika med 0. men man kan ju önska att nästa person han "attackerar" är just denna kungfu mästaren till homofob.
Tack till Andreas som kom och "hämtade" mig från jobbet sedan. Du är en pärla!

Kommentarer
Postat av: Evelinaaa

men USCH, fyfan. Hade jag varit i närheten hade jag tagit en sax och huggit av the thing i hans byxor. Äckel!

2010-08-10 @ 00:38:39
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: Sebastian

Men shit, läskig typ! Jag är glad att vi har vakt ifrån öppning till stängning som kör ut alla äckel som dräller in från plattan...

Träffas?? (: kram

2010-08-10 @ 00:42:49
URL: http://Basc.se
Postat av: Albin Axelsson

Haha, snacka om skam den som ger sig! Tur att inte du var sämre och fick iväg stolen! ;P

2010-08-10 @ 10:46:40
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0