Prästkragen is back!

Obs! Detta inlägg är inte tillåtet för personer under 18 år.


Nepp det blev inget mer bloggande för Freddies del idag. Hans internet är helt fucked up, så då gav han mig äran att få skriva ett litet inlägg istället.

Hej alla läsare!
Ja som ni alla kanske inte visste brukar det vara jag som kallas för porr-emma. Bli inte för rädda nu bara men jag älskar allt som har med porr att göra. Hahaha låter jag som värsta porrgalningen nu ju.
Men det jag menar är att vem kommer någonstans i livet om man inte kan leva med en porrhumor i sig? 

För att få er lite småkåta tänkte jag nu dela med mig av några sms jag skicka till Freddie för inte så längesen. Haha!
Feel the rhythm!

Melodi: Lejonkungen - Känn en doft av kärleken
Känn en doft av mensblodet, den smeker längs ditt låååååår.
På en sekund är allting på dig och du vill bara ha meeeer.

Melodi: Poccahontas - Färger i en vind
Du tror att jag inte förstår dig, men det jag vill göra är att sätta på dig nuuu.
Du vet hur allt ska va och trots det så tänker jag mensa ner mitt fittblod på dig först, meeer än du trooooooor.

Melodi: Aladdin - En vän som jag 
Jo allibaba han är hallicken, hans horor knullar överallt. Det är dags du prövar en så lyft upp dem så får du se.
Och du har en makt som är otrolig nu så överaska dem med ditt bagage. Du är inne, hurra! Du är i dina drömmar nu.


Vilken blev eran favorit haha? Min är nog Aladdins.

Prästen will be back! Köss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You are seriously disturbed.

2010-08-20 @ 01:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0