Psyko-Tant & Galen-Hund

Nej alltså.. det får bli pride veckan i ett annat inlägg.. jag pallar inte ikväll.. det kräver massor med tid!
En snabb update om denna dagen.
Jag åkte ut till barkarby för att jobba, men det var strul och dem hade fått fel leverans osv.. så jag blev hemskickad igen.
Jag gick förbi Sergelgatans vagabond där Bella och Elita jobbade idag, jag fastna när nästan 2 timmar, stod och snackade skit och hade as trevligt.
Sen tog jag mig ut på stan å letade jeans men hittade inga... :( buhu..
Men jag hittade Andréas, så vi åkte hem för att städa inför lägenhetsvisningen som skulle äga rum kl 18:30.
.
Någon gån runt 18:30 sitter jag på balkongen å snackar skit med Emma i telefon, då plötsligt en hund studsar ut på balkongen och hoppar på mig?!
Då hade kärringen som skulle hit på visning plockat med sig sin sönder blandras-avlade hund som hon inte hade någon pli på allt. den for upp i sängen, soffan på mig.. överallt! och den började ta saker å tugga på dem. Som tur var tuggade den bara på En Lokaflaskas kork.
Okej att hon inte hade pli på hunden, det är iof förståligt. man kan inte alltid styra över en annan individ.. men hon hade fan inte pli på sig själv och det är inte okej!!
Hon var förlåt för uttrycket, men helt jävla Psyco!!
skrek om vart annat och betedde sig som. jag vet inte vad. hon gestikulerade på ett äckligt och obehagligt överdrivet sett... synd jag inte fick en bild på skräcködlan.. haha!!
.
Annars ikväll har jag Rakat skallen!! inte hela dock, men bak till och på sidorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0