Söndagen i få ord

Igår jobbade jag, trots att jag var ute i förrgår, Anledningen till att jag hade energi för att jobba måste varit för att jag drog en Powernap på sergelplattan på en bänk där mitt i natten/morgonen. hehe.. blir ju mörkrädd för mig själv alltså! jag är en av dem.. en narkoman uteliggare?! måste sett ut så.
Well well.. Igår efter jobbet mötte jag upp Andréas och gick till Peking city och käkade mongolisk + Sushi buffe. riktigt gott, dock fläskade jag på med dem starka såserna så jag kunde knappt käka maten.
Påväg från Peking city blev vi stoppade av en trevlig fotograf som samlar bilder till en utställning.
så han fick ta ett par bilder på oss, dem skulle vara neutrala och inget posande, och för första gången i mitt liv tror jag att jag faktiskt inte gjorde en enda min när jag blir fotograferad.
får se hur den blev... han skulle nämligen maila över bilderna på oss.
Jag
Andreas.
.
Efter fotograferingen åkte vi ut till Bagis (bagamossen) för att kolla på lägenhet, det var en fin lägenhet, mysig osv. nackdelarna var att 
1 det sprang omkring bland de största källar spindlar jag sett i mitt liv i vardagsrummet, haha.
2 det fanns en thai bordell i huset bredvid... öhh? det får stämmningen att kännas såå förort.
.
Men men den var mysig så vi får se. Lite tråkigt är det att byta bort en så fin lägenhet vi ha i dagsläget.
Vi har nära till allt! bussen är precis utanför, Vattnet är precis utanför. vi har 2 min till köpcentrum. Allt är så fint här. lägenheten är nybyggd och super fräsh!
Det ändå som suger är att den är så jävla dyr?.. upp mot 10 000 ca i månaden.
Vill man ha det fint får man vara rik!
.
Efter visningen åkte jag hem och tok deckade! där slutar min går dag kort och gott

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Bor ni i hammarby nu?

ser ut som det på dina

andra biloder när du åt frukost?

2010-08-16 @ 13:33:45
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0