Tisdag

Igår var det full rulle hela dagen, hade ingen möjlighet att klomma loss för att få en blogg paus, Just nu är det rätt så lugnt i butiken, har jobbat på rätt friskt idag, sållt bra, och körd påfyllning i butik. Hoppas på att leveransen kommer nu snart! annars lär det bli tight om tid, och kaotiskt nere på lagret...!
.
Jag Jessie & Andreas har planer på G. Snart kommer det hänga grejer i Stockholms uteliv. men mer än så kan vi inte säga!
bara att det kommer bli riktigt jävla bra!
.
Ikväll styr jag, Andréas, Jessie & Amir middag, Josefine kunde tyvärr inte Joina hon hade blivit dubbelbokad.
.
Min mobil kommer även att dö när som..! Men hann se att jag fått sms av min kärla lilla Indian Edwin!
Han har också planer på gång, och sätts dessa planer i liv då jävlar kommer jag, Freddie Johansson bli en lycklig jävel! :D
.
Nu skall jag snart käka wook och låtsas att jag är i Thailand, drömma om sol & bad. Jag är så Likblek nu. riktigt hemskt..! haha. Men jag har lovat mig själv att inte sola Solarium mer! Kör hellre med någon brun utan sol om det krisar, eller en sol semester.

Puss hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0